Bilder från igår






Haha killarna dåååååå



Var as mysigt igårkväll! Satt vid kanotklubben och grillade. Först fick vi inte upp tändvätskan, så vi fick gå runt och fråga folk om hjälp haha! Tillslut fick nån motorcykel kille upp flaskan iaf, med en kniv haha..
Var där i nästan 6 timmar och jag frös inte, känns verkligen att sommaren är påväg nu! :D

Gjorde världens dummaste grej när vi skulle gå hem också. Jag skulle skoja och sparka Johanna i röven, men då fastnade jag i hennes väska så jag trillade baklänges och var as nära på att slå i huvudet i asfalten. Måste sett helt stört ut haha..

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Sabina

vilka härliga bilder =)

2011-04-18 @ 21:19:46
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0